Ефективність не доведена: Супрун розвінчала міф про популярні ліки

Виконуюча обов’язки міністра охорони здоров’я Уляна Супрун заявила, що українські пацієнти купують ліки, більшість з яких не працює належним чином. На її думку, всьому виною реклама ліків.

«Реклама — поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров’я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання», написала чиновник у себе на сторінці в Facebook.

За її словами, більше 50% від усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять медикаменти без доведеної клінічної ефективності. З 10 найпопулярніших препаратів, які найчастіше купували українці, тільки 3 є препаратами, які відносяться до категорії основних лікарських засобів. Решта — симптоматичні і супутні препарати, або ж такі, які не мають достатньої бази ефективності.

І дізналися пацієнти про ці ліки саме з реклами.

«Найгірше, що люди, які їх купували, могли відмовитися від дійсно необхідного лікування, адже за статистикою кожен другий пацієнт відмовляється від нього або відкладає його через брак коштів», — додала Супрун.

за матеріалами «Обозреватель»

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

Чтобы получать лучшие новости, подписывайся @ntinua

Ефективність не доведена: Супрун розвінчала міф про популярні ліки
×
Жми «Нравится», чтобы читать нас на Facebook