В Україні кількість постраждалих від злочинів в сфері інтернет-торгівлі за останні два роки зросла на 40%.
Зокрема, число звернень до співробітників правоохоронних органів станом на жовтень 2017 року перевищило 18,7 тис, повідомляє ТСН .
“Серед причин зростання можна відзначити збільшення кількості користувачів в мережі інтернет. Не кожен з покупців знає, як перевірити мінімальну інформацію про продавця. Крім того, наявність різних схем оплати унеможливлює встановлення особи”, – заявив заступник начальника управління Департаменту кіберполіції Національної поліції України Олег Заворотній.
Моніторинг інтернет-сайтів на предмет відповідності їх діяльності законодавства України в сфері захисту прав споживачів, який провели активісти руху “Молодь за права споживачів”, показав, що характеристики товару були відсутні у 70% перевірених гравців.
Зокрема, були відсутні дані країни-виробника, складові товару, розмір, колір.
При цьому 65% онлайн-продавців ховають інформацію про себе як юридичну особу.
Крім того, готовність видавати фіскальний чек задекларували лише 25% онлайн продавців.
