ЛЕНТА

ПриватБанк безпідставно блокує картки українців: “Нам шкода”

У понеділок, 15 квітня, державний “ПриватБанк” відповів на скаргу клієнта, а також повідомив про причини блокування кредитної картки. Про це йдеться на сайті Міністерства фінансів.

“Без причини блокують карту. При цьому минулого тижня була у відділенні, розблокувала карту, робила з неї 09.04 платежі! А сьогодні знову карта заблокована. Дзвонила у підтримку — мені кажуть — у вас карта заблокована з 26 березня… Йдіть у відділення разблоковуйте. Як таке можливо? Як з 26 березня якщо минулого тижня з карти платежі були?” — обурився клієнт банку в рубриці “Відгуки”.

У свою чергу служба підтримки “Приватбанку” під відгуком дала відповідь на інформацію про масове блокування карток клієнтів. Також стало відомо про те, як можна дізнатися про причини блокування кредитної картки.

“Шкодуємо, що дана ситуація спричинила незручності. Однак, важливо зауважити, що подібна інформація про масове блокування карт, не є актуальною. Причину блокування картки клієнт може бачити в Приват24 меню “Мої рахунки”, а при виникненні додаткових запитань, досить звернутися на лінію підтримки 3700 або в чат “Допомога онлайн” на сторінці pb.ua для отримання консультації”, — раніше відповідали в службі підтримки.

Натисніть, щоб прокоментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Події

вгору
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!