ЛЕНТА

Українські експортери знайшли нові ринку збуту. Куди поїде українська продукція

У понеділок, 2 квітня, в м. Аккра (Гана), розпочала роботу українська офіційна делегація в рамках Першої української торгової місії до Гани та Нігерії.

Як повідомляє прес-служба Мінекономрозвитку, делегацію очолює заступник міністра економічного розвитку і торгівлі України – торговий представник України Наталія Микольська. До її складу ввійшли також заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева, представники Офісу з просування експорту, Торгово-промислової палати України та 14 українських компаній аграрної, харчової, автомобільної, авіаційної, машинобудівної, хімічної, фармацевтичної промисловості та IT-сектору.

«Нігерія – один із ринків у фокусі для нашого експорту згідно з Експортною стратегією України. Загалом серед таких ринків – ЄС (28) та 20 інших країн світу. Нігерія може відігравати роль логістичного хабу для України при виході на інші африканські ринки. Обидві країни є одними з найперспективніших ринків збуту на Африканському континенті, в тому числі, завдяки високому темпу зростання кількості споживачів. Тому ми відкриваємо ринки Африки українським експортерам», – зазначила Наталія Микольська.

За її словами, основне завдання торгової місії – представити українські товари та послуги на африканському ринку, провести В2В та урядові зустрічі для налагодження та розширення торговельних відносин та вивчити систему експортно-імпортних відносин та торговельних бар’єрів. Таким чином, українські експортери зможуть встановити прямі контакти з ганськими та нігерійськими компаніями.

«Ця торгова місія має стратегічне значення для українського бізнесу. Економіка регіону показує стрімке зростання і за прогнозами до 2030 року Нігерія першою серед країн Африки ввійде у ТОП-20 світових економік. Тому українським виробникам потрібно виходити туди вже сьогодні: проводити аналіз ринку, шукати контакти, розробляти логістичну та маркетингову стратегію. Це тривала робота, яку ми починаємо з цієї торгової місії», – зазначила керівник Офісу з просування експорту Мар’яна Каганяк.

Протягом чотирьох днів українська делегація візьме участь у Гансько-українському бізнес-форумі в Аккрі, Нігерійсько-українському бізнес-форумі в портовому місті Лагосі та Нігерійсько-українському торговельному та інвестиційному форумі в столиці Нігерії – Абуджі. Передбачена також низка урядових зустрічей, B2B для українських компаній, які беруть участь у торговій місії. Програма місії також включає зустрічі з українською діаспорою в Гані, візити в місцеві роздрібні мережі для проведення польового дослідження ринку, сесію В2В зустрічей.

У Мінекономрозвитку також нагадали, що минулого року завдяки торговельним місіям 112 українських компаній відкрили для себе ринки: Кенії і Танзанії, Ізраїлю, Швеції, Німеччини, Канади, Індії, Нідерландів, Китаю.

Довідка.

За підсумками 2017 року Гана піднялася з 81-го на 72-ге місце серед країн світу за обсягами українського експорту. Крім того, країна піднялась на одну позицію та зайняла 7-е місце за обсягами товарообігу серед країн Африканського регіону. Нігерія займає 14 місце за середнім розміром абсолютного зростання економіки, це 22-а економіка світу за розміром ВВП.

Серед топ-30 українських товарів, що мають найбільший потенціал для експорту до Гани, є чорні метали та вироби з них; живі тварини та продукти тваринного походження; двигуни та насоси; алкогольні та безалкогольні напої; електричне обладнання. До топ-30 товарів з найбільшим потенціалом для експорту в Нігерію можна віднести наступні групи товарів: легка промисловість; папір; меблі; електрична апаратура; кондитерські вироби.

Натисніть, щоб прокоментувати

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Події

вгору
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!